ما بهر تماشا به جهان آمده ایم
بس که این چندماهه باطیف مختلفی از افراد جامعه(کارمند صادق وساعی گرفته تا رئیس و مهندس قلابی بوقلمون صفت و............)درتعامل بودم وتاثیر پست و نفوذ مقامهای کاذبشان را بر بقیه حس کردم به یقین رسیدم که شاکله ی جامعه ی ما بیمار است.به همین دلیل یاد ضرب المثل معروفی افتادم که عزیز بزرگواری همیشه آنرا زمزمه کرده و میگفت:خدایا دولت به خران دادی ، عزت به سگان دادی ، ما بهر تماشا به جهان آمده ایم؟؟؟!!! الان که به حرفهای آن خدابیامرز می اندیشم میبینم که چه مختصر وزیبا شرح حال کنونی جامعه را وصف مینمود.دولت(ثروت)از آن کسانی است که برایشان فرقی ندارد سر در آخور و آغل چه کسی دارند،فقط هدفشان خوردن و اندوختن بیشتر است.وعزت هم از آن کسانی شده که همچون سگ بر در سرای ثروتمندان برای لقمه ای بیشتر دم می جنبانند و پا روی حق میگذارند.در این میان فقط کسانی که جویا و گویای حقیقتندصدایشان به هیچ گوشی نمیرسد و ره به جایی نمیبرند.پس باید بنشینندو خوردن و دم جنباندن دیگران را نظاره کرده و دعا کنند تا شاید فرجی حاصل شود.